Wpisz kod promocyjny:

    
To view this content please download the latest flash player from Adobe.com.

Najczęściej zadawane pytania:

Czym jest serwis T-mobile - Muzyka?
To serwis, w którym znajdziesz treści utwory MP3 i newsy ze świata muzyki. Dostępność treści na telefon uzależniona jest od modelu Twojego telefonu komórkowego. Wybierz model telefonu na stronie głównej serwisu WWW, a dowiesz się, czy Twój telefon jest kompatybilny z serwisem i czy będziesz mógł pobrać wersję utworu na Twój telefon komórkowy.

Mój telefon nie znajduje się na liście „Twój telefon”, czy to znaczy, że nie mogę korzystać z serwisu?
Jeżeli Twój telefon nie znajduje się na liście „Twój telefon” oznacza to, że jesteśmy w stanie zagwarantować, jedynie, że kopia PC utworu będzie działać poprawnie.

Mój telefon odtwarza pliki w formacie MP3, lecz mimo to nie mogę znaleźć go na liście „Twój telefon”.
Mimo iż nasz zespół dokłada wszelkich starań, aby baza wspieranych telefonów była kompletna, sytuacja taka, może się zdarzyć w przypadku, gdy Twój telefon dopiero, co pojawił się na rynku lub nie jest dystrybuowany na terenie Polski. Lista „Twój telefon” aktualizowana jest w cyklach cotygodniowych, a więc sprawdzaj regularnie czy Twój telefon jest już na liście.

Czym jest sekcja Moja muzyka?
To sekcja, w której przechowywane są informacje na temat Twoich dotychczasowych transakcji. Za pomocą tej sekcji możesz ponownie pobrać każdy z zakupionych utworów na PC i na telefon przez 7 dni od daty dokonania zakupu. Po tym okresie, informacje na temat dotychczasowo zakupionych utworów pozostają w tej sekcji, lecz aby go ponownie pobrać, należy dokonać ponownego zakupu.

Jak zalogować się do sekcji „Moja muzyka”?
Do weryfikacji podczas logowania do sekcji „Moja muzyka” wymagane jest podanie numeru telefonu z sieci T-mobile, Tak Tak lub Heyah oraz hasła. Jeżeli nie pamiętasz swojego hasła, możesz je bez problemu uzyskać, wysyłając darmowy SMS o treści A pod numer 6677. Po zalogowaniu się tym hasłem, zostaniesz poproszony przez serwis o zmianę hasła na nowe, które będzie Ci najłatwiej zapamiętać.

Czy serwis T-mobile - Muzyka jest tylko na WWW?
Nie! Możesz w każdej chwili skorzystać ze swojego telefonu komórkowego przez WAP. Wystarczy wpisać w przeglądarce swojego telefonu adres http://wap.muzyka.t-mobile.pl.

Mój telefon nie łączy się ze stroną WAP serwisu, co robić?
Jeśli masz problem z połączeniem z WAP - skonfiguruj swój telefon korzystając z automatycznego konfiguratora znajdujące się na stronie internetowej http://www.t-mobile.pl.

Wchodzę do serwisu na WAP, ale nie widzę utworów…
Taka sytuacja ma miejsce tylko wtedy, jeśli telefon, z którego korzystasz, nie jest wspierany przez serwis. A co za tym idzie, zakupy mogą być realizowane jedynie w serwisie WWW dostępnym pod adresem http://muzyka.t-mobile.pl.

Zamówiłem kilka utworów MP3, ile mnie to kosztuje?
Przy każdym z utworów podana jest jego cena i za każdy płacisz niezależnie, chyba że korzystasz z ofert subskrypcyjnych (szczegóły w dalszej części dokumentu). Każdy zakupiony utwór niezależnie czy został zamówiony przez WWW czy WAP możesz przez 7 dni pobrać za pomocą sekcji „Moja muzyka”. Uwaga! Za przeglądanie stron WAP oraz za pobieranie utworów za pomocą telefonu, każdorazowo naliczane są opłaty za transmisję danych zgodnie z Twoją taryfą.

Nie udało mi się pobrać utworu, za który zapłaciłem, co robić?
Jeśli pobranie utworu się nie uda (stracisz zasięg, wyczerpie Ci się bateria lub w momencie pobierania otrzymasz informację, że pamięć telefonu jest pełna) – skorzystaj z historii Twoich zakupów znajdujących się w sekcji „Moja muzyka” dostępnej na stronie WWW i WAP. Za jego pomocą bez problemu ponownie pobierzesz uprzednio zakupiony utwór w terminie 7 dniu od daty dokonania zakupu. Wystarczy kliknąć opcję Pobierz, a zostaniesz przekierowany do strony z możliwością ponownego pobrania danego utworu na PC oraz na telefon.

Co stanie się z zakupionymi utworami, w przypadku, gdy zmienię telefon?
Twoje zakupy powiązane są bezpośrednio z telefonem, na którym ich dokonujesz. Oznacza to, że serwis zezwala jedynie na ponownie pobranie utworu (w ciągu 7 dni od daty zakupu) jedynie na telefon, na którym dokonałeś zakupu. W przypadku chęci posiadania utworów na innym telefonie, zapraszamy do ich zakupu za pomocą tego aparatu w serwisie.

Straciłem wszystkie dane na komputerze, co z uprzednio zakupionymi utworami?
Jeżeli zniszczeniu uległy utwory zakupione w serwisie T-mobile - Muzyka, można je bez problemu ponownie pobrać w ciągu 7 dni od daty zakupu, korzystając z sekcji „Moja muzyka” na WWW.

Kupony:

Otrzymałem Kupon z kodem, co mam z nim zrobić?
Jeśli posiadasz już kupon z kodem to zapraszamy na stronę WWW lub WAP naszego serwisu. Na stronie internetowej możliwość wymiany kodów z kuponów na specjalne oferty znajduję się w prawej kolumnie pod nazwą „Twój Kupon”. Na WAP kupony można deponować w sekcji „Moja Muzyka”.

Wprowadziłem kod z kuponu, jednak otrzymuję informację, że kod jest nieprawidłowy.
Sprawdź dokładnie, czy posiadany przez Ciebie kod ma prawidłowy format (składa się z 6 znaków: 0-9 oraz A-Z) oraz zwróć szczególną uwagę podczas jego wpisywania na wielkość wprowadzanych znaków. W przypadku użycia wielkiej litery zamiast małej (lub na odwrót) kod nie zostanie przyjęty.

Wprowadziłem kod z kuponu, jednak otrzymuję informację, że został on już wykorzystany.
Informacja taka pojawi się w przypadku, gdy podany kod został już wcześniej wykorzystany w serwisie. Każdy kod z kuponu, może zostać wymieniony tylko i wyłącznie raz w serwisie. Zostaje on wtedy przypisany do numeru telefonu użytkownika, który go wykorzystał. Uwaga! Nie ma możliwości cofnięcia akcji przypisania kodu z kuponu do numeru telefonu użytkownika.

Dostałem kupon z kodem w prezencie, ale nie interesuję się muzyką. Co mam z nim zrobić?
Każdy kupon może być użyty przez dowolną osobę. Nawet jeśli otrzymałeś go na swój telefon w postaci kuponu elektronicznego, nie znaczy to, że tylko Ty możesz z niego skorzystać. W związku z tym, nawet jeśli nie jesteś fanem muzyki możesz obdarować kuponem swoich bliskich lub znajomych.

Przepisałem kod z kuponu, co teraz?
Po wprowadzeniu prawidłowego kodu z kuponu i potwierdzeniu przyciskiem „Ok” zostaniesz przekierowany do strony z powiązaną ofertą specjalną. Wszystkie Twoje aktywne oferty, z których możesz korzystać, dostępne są w każdej chwili w sekcji „Moja Muzyka” na WWW lub WAP w sekcji „Moje kupony”.

Oferty Subskrypcyjne:

Nie chcę już korzystać z obecnej subskrypcji, jak się wypisać?
Wystarczy, że wyślesz SMS o treści właściwej dla danej subskrybcji na darmowy numer 8089: - Dla subskrypcji „Hip-Hop” treść komendy deaktywacyjnej to: HIP ANULUJ - Dla subskrypcji „Dance” treśc komendy deaktywacyjnej to: DAN ANULUJ - Dla subskrypcji „Disco Polo” treść komendy deaktywacyjnej to: DIS ANULUJ - Dla subskrypcji „Pop” treść komendy deaktywacyjnej to: POP ANULUJ Oferta nie zostanie przedłużona na kolejny miesiąc a opłata nie zostanie pobrana.

Zapisałem się do subskrypcji, ale nie wiem jak pobierać utwory.
Wszystkie informacje na temat Twoich aktywnych ofert subskrypcyjnych znajdziesz w sekcji „Moja Muzyka” na WWW oraz WAP w zakładce „Moje subskrypcje”. Po kliknięciu na nazwę subskrypcji zostaniesz przeniesiony do powiązanej oferty. Przy każdej nazwie subskrypcji znajdują się informacje na temat aktualnej ilości żetonów do wymiany na utwory oraz pozostałego czasu na ich wykorzystanie.

Wykorzystałem już wszystkie żetony a chciałbym pobrać jeszcze kilka piosenek z oferty, co teraz?
W przypadku wykorzystania wszystkich żetonów przyznanych automatycznie w danym miesiącu, przy próbie pobrania kolejnego utworu zostanie wyświetlona informacja o potrzebie zakupu kolejnej paczki żetonów. Po akceptacji, konto użytkownika dokonującego transakcji zostanie obciążone odpowiednią kwotą i od razu będziesz mógł pobierać utwory korzystając z nowej puli żetonów.

Przeglądałem ofertę utworów w serwisie i trafiłem na guzik „Kup taniej!”. Co on oznacza?
Jeśli z danym utworem powiązane są jakieś oferty specjalne dostępne za pomocą Twojego aktywnego kuponu bądź utwór ten znajduje się także w ofercie subskrypcyjnej poinformujemy Cię o tym za pomocą przycisku „Kup taniej!”. Po wybraniu go, oprócz informacji o jego normalnej cenie przedstawimy Ci alternatywne możliwości dokonania jego zakupu.

Z kim kontaktować się w razie problemów?
Na pytania związane z serwisem znajdziesz odpowiedzi dzwoniąc do Biura Obsługi Abonenta sieci T-mobile pod numer telefonu: 602900 – dla Abonentów sieci T-mobile (opłata wg cennika), 9602 – dla Abonentów T-mobile Mix (opłata wg cennika), 888002222 – dla Użytkowników systemu Heyah (opłata wg cennika) oraz 9602 – dla Użytkowników systemu Tak Tak (opłata wg cennika).