Wpisz kod promocyjny:

     akceptacja kupona kupon pomoc

To view this content please download the latest flash player from Adobe.com.

Jedyna taka akcja reklamowa Coldplay na świecie

czwartek, 24-12-2015

Szukajcie płyt „A Head Full of Dreams” na przystankach w Warszawie.

,

4 grudnia ukazała się najnowsza płyta Coldplay „A Head Full of Dreams”. W ramach promocji wydawnictwa w Warszawie ruszyła wyjątkowa kampania reklamowa. Jest to jedyna tego typu akcja promocyjna albumu na całym świecie.

W wybranych przystankach w Warszawie pojawiły się oryginalne płyty „A Head Full of Dreams”. Aranżacja wiat nawiązuje do barwnej okładki krążka. Muzycy Coldplay przykładają olbrzymią wagę nie tylko do muzyki, ale również do wizualnej oprawy swojej twórczości. Na własne oczy mogą się o tym przekonać przechodnie w Warszawie.

Piosenki na „A Head Full Of Dreams" Guy Berryman (gitara, basowa, chórki, klawisze, instrumenty perkusyjne), Jonny Buckland (gitara prowadząca, chórki, klawisze, harmonijka), Will Champion (perkusja, chórki, fortepian) i Chris Martin (śpiew, fortepian, klawisze, gitara rytmiczna), nagrywali w Malibu, Los Angeles i Londynie. Produkcję powierzyli norweskiemu duetowi Stargate (Tor Erik Hermansen i Mikkel Storleer Eriksen) oraz wieloletniemu współpracownikowi Rikowi Simpsonowi.

Płytę promuje radosna, optymistyczna kompozycja „Adventure Of A Lifetime", zilustrowana kapitalnym, animowanym klipem, w którym Coldplay wcielają się w szympanse, grające na instrumentach, śpiewające i tańczące, wyreżyserowanym przez Mata Whitecrossa.



Warner Music Poland